Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Könskamp??????

Publicerad 2010-01-10 13:00:21 i Allmänt

I lördagens Örebroblaska, Nerikes Allehanda, kan vi läsa att det pågår en könskamp på facebook.
Anledningen är att vi tjejer hade så urbota tråkigt alla förbaskade lediga dagar under jul o nyår att vi -för att reta grabbarna o se hur länge man kan behålla en hemlighet i offentligheten- skrev färgen på våra BHar i status.
Nu har detta blivit sociologiskt utvärderat till en, tillåt mig mer än småle..... KÖNSKAMP???

http://na.se/nyheter/1.701301-konskamp-pa-facebook

Jag ställer mig frågande till kamp?

Kamp lika med två parter inblandade har jag för mig?

Onda mot goda
Fula odjuret mot snygga prinsen
Entrecote mot Oxfilé
typ...

Jag ser bara en part här, eftersom killarna aldrig kontrade upp...

Så nu är min uppmaning till alla grabbar att haka på så psykoligiska sociologkärringen får som hon vill o det blir kamp!

KAN NI PLEASE SKRIVA I STATUS EXEMPELVIS ERT ÖVERARMSMÅTT???????

Jag lovar att vi tjejer inte kommer avslöja att vi redan vet vad måttet avser....


Och det där med tjejernas cm-status...VAR DET HÅR???? Jag trodde givet det var drömönskemål på, på på....Skrev 32 cm....Gissa hur förvånad jag blev när kompisen drog till med 52!!!!!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-10 15:41:13

Ska jag göra..du får vänta en stund bara JOBBAR på det..HÅRT!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-11 09:32:40

Haha Vickan vilken miss !!!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-11 09:42:06

hoppet är det sista som dör va.........;)

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-11 19:03:07

JAG MENAR ÖVER ARMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skärpning vick..repeterar ÖVER ARMAR!!!!!!!

:=)))))))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-11 19:21:53

ehhhh....jaha???....missat lite info igen alltså...SHIT!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela