Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

kravlistan

Publicerad 2010-01-27 19:41:19 i Allmänt

Ikväll förhandlade jag med en snygging om vad som krävs för att göra Vickan nöjd...Kom fram till att det ju var en baggis, här kommer min kravlista;)

FÖR ATT GÖRA VICKAN NÖJD FÖLJER MAN DESSA SMÅ KRAV

självgående
städintresserad (av att städa SJÄLV alltså)
reslysten
ekonomiskt obunden
nymfoman
som köper godis när man säger till, o vägrar använda lightrodukter
överarmar
överkropp
kunnig inom "nymfomangebiten"
danskunnig
förtära alkohol av alla slag VÄLDIGT sällan = max 1 tillfälle/månad

MER BEHÖVS JU INTE, hur svårt kan det va??????

okey......den rosa mustangen ska man äga oxå...petitess!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 17:31:20

en helt rimlig lista förutom mustangen för liten motor..men man kan nog skrämma liv en den med..

Annars bör du ha fixat detta innan fre...tycker jag.

Postat av: vickan

Publicerad 2010-01-28 22:37:15

shit!!! INNAN FREDAG......jag måste gå ut...NUUUUUU....seee yooou;)

SKITER VÄL I MOTORN FÖRRESTEN, MUSTANGEN SKA ORDNAS

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-29 18:18:17

NU är det fre...god jakt lycka..nyfomani innehåller även leksaker å mycket skoj i bingen :)))

över armar betyder att han kan ta i ordenligt å hålla på en stund..GO GO!!!!!!!!!!

får du fart på spisen i mustangen så kommer ni fortare i bingen...

NU är det fre igen å så satt hon å vänta hmmm ja på vad????????? kramix

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela