Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kvällens Fb-diskuss?

Publicerad 2010-01-13 20:00:11 i Allmänt



"Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte d...
et får hon skylla sig själv om han är otrogen.Sagt av Anna Anka"

Vad tycker ni om detta?
Jag måste faktiskt säga att jag tycker att det ligger nåt i det
Vänta....låt mig förklara innan du trycker på krysset i övre högra hörnet;)

En del tjejer är väldigt duktiga på att måla upp sig o sminka på sig extra när de precis har träffat en kille. Om man då efter nåt åt sunkar ner sig o travar runt i myspys hela dagarna, gårdagens mascara o håret i en tofs mitt på skallen, Ja då tycker jag faktiskt man får skylla  sig själv om killen drar med en snyggare brud.

för det är ju faktist till stor del attraktion ett förhållande bygger på
Absolut inte enbart, men den måste finnas där. Och då måste man vårda den.  Gillar kille fräscha brudar kan du inte låtsas vara det först för att sunka ner dig o tror han stannar kvar sen....
Var dig själv helt enkelt

Som  hemmafru ska  du ställa upp på alla sätt då??

Jo men hon har väl rätt därmed, är du hemmafru är det väl  ditt jobb att ta  hand om allt som har med huset o familjen att göra? Var är felet i detta  påstående? Hon pratar inte om dig som förvärvsarbetar,utan   om HEMMAFRUAR

du ska alltid vara snygg o välklädd...ja det får stå för henne..ALLTID är ett stort ord, jag har sett Anna  på sunknivå oxå,gissar att den biten var en ren mediaflirt

Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen
vad jag säger om detta? Självklart  har  hon  rätt, Anna har i  efterhand förtydligat att  hon även tycker detta  gäller  åt båda hållen... Det  är väl självklart att man har ett ansvar för att ens partner är tillfredställd, och lika självklart att om man inte blir tillfredställd så hittar man en  grönare gräsmatta.
Ge o  ta för att behålla ett bra  sexliv

svårt? kanske inte va.....

VAD TYCKER NI????





Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-14 18:24:26

Vet inte vad jag ska säga om detta.Men det senaste föhållandet jag hadde så var min tjej nästan alltid nice.sedan om det berodde på mig eller hennes jobb vet jag inte.men inte har jag sett att tjejen blivet sonkig-......

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-14 19:03:09

berodde säkert på jobbet;)fniss

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-14 20:58:36

Jävla bra jobb då!för tjejen visste hur man tillfriställer en kille....alla tjejer borde ha ett sådant jobb..aldrig några prob med sex livet då.så AF mera sådanam jobb=lyckligare killar!!!!!!!!!!!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-14 21:15:27

måste ha varit en otroligt bra brutta du hade, kanske kan tipsa AF om henne så kan hon coacha de fd SAAB-anställda mot rätt väg;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela