Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Lilla fröken önskar friskt......

Publicerad 2010-01-17 15:21:56 i Allmänt



Utfodrat barnen med pasta-kycklingcurrysås. Under middagen inkom det önskemål från liten fröken, hon vill ha en egen kyckling. Jag frågade då "Vart ska den bo?" Till svar fick  jag "i min säng". Jag försökte dribbla bort det med att påstå att kycklingar vill sova på flis  o att det är stickigt. Tror ni det funkade?  "jaha" sa fröken, "kan vi flytta  in i ett hönshus då?" Vad jag svarade? Som vanligt förståss när det skevar iväg "Ta det med  pappa, han o du kanske kan bo där"

Så  Steff...nu vet du vad som väntar o kan slipa på en plan för det. Glöm inte att hon ska ha en häst o ett stall på tomten oxå....

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-17 17:34:46

nja nja!!!!!tur du har pappis när det skevar i väg vick!!!!!pip pip

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-17 18:12:38

jepps...I`ve got your keys = I´ve got the power....Jäklars du kommer bli glad när du kommer hem o jag bytt bort din boning mot ett hönshus!

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-18 21:51:26

oki..månskens bonde,kycklingar,hästar,kör tjejer KÖR!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela