Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Liten blev stor

Publicerad 2010-01-12 09:43:23 i Allmänt



Idag blev min lilla tjeja stor skoltjej på riktigt.
Nippertippan har avböjt föräldrafölje till fritids och för första gången gått dit själv från bilen....
.....gissa om hon såg liten ut där hon trampade fram från parkeringen o över skolgården!

Jaaaa.....jag stod o tittade för att försäkra mig om att hon skulle gå rätt (PATETISKT JA VET! Vi har gått den sträckan tillsammans i ett halvår, skulle hon plötsligt glömma vägen?)
Jaaaaa......jag stod kvar o stirrade 10 minuter efter att hon gått runt hörnet för att se om hon kom tillbaks (ÄNNU MER PATETISKT....skulle hon inte klara att få upp en dörr eller?)

Vad jag har dealat med för att få detta engagemang?

En present givetvis när man fixat att gå själv hela veckan....

Vad lilla fröken sa imorse??? "Mamma, jag SKA HA musketörbarbien"
"Ehhhhuuummm...." svarade jag, som hade tänkt mig en liten billigare skitsak....
"Men MAMMA, det finns INGET ANNAT jag behöver" svarade nippertippan

Jag drar mig till minnes leksakskatalogerna som kryssades innan jul och funderar över hurvida DET är sant eller inte.........

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-12 17:58:30

KAN SJÄLV!!!!! undrar vad det kommer i från? HMhm!!

:))))

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 18:35:24

uhhhmmmm.....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-13 19:55:04

just det mycket HMMMMMMMMM där du

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela