Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Mobbad och utstött ;(

Publicerad 2010-01-24 11:23:19 i Allmänt

Den här veckan har jag haft för många timmars umgänge (dvs mer än en halv) med morsan vid två tillfällen.
Första gången tvingade hon sig in i bilen då jag skulle till Stockholm.
När vi hade dryga 10 mil kvar hem kläcker hon detta:

"Ja, jag vet inte, du kanske blir lite avis nu...MEN jag ska ta med Madde (systeryster) på en 4-5 dagars SPA-resa till Tallin med resledar-Lasses resor. Vi åker båt dit o sen bor vi på SPA-hotellet, det är helpension och ingår 8 valfria behandlingar. Det hade ju varit roligt om jag kunde ta med dig oxå men du har ju ungar jämt så det går ju inte...."

but U had to throw it in my face??????????


I lördags morse ringde åter fonen, det var morsan igen....

"Du, jag pratade med Robin idag, hans pappa fyller ju år och han skulle åka dit sa han. Vi ska gå ut och äta med Mellanders och om det bara är du och Sabban då kan ni ju få följa med. Jag trodde Robin var hemma och då hade vi ju blivit en för mycket så jag sa inget om det först....."

Yeeeey......hon har lärt sig...VAD? Jo, att får de inte följa med så säger vi inget om det.....

Men alltså, kan nån skicka över nummret till BRIS, Friends eller nåt????

JAG ÄR MOBBAD, UTSTÖTT OCH DISKRIMINERAD FÖR ATT JAG HAR BARN....

Kommentarer

Postat av: Smurfen

Publicerad 2010-01-24 14:09:40

Gullig mor du har...

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-24 14:27:56

verkligen....ska lägga detta i minnesbanken till mors dag....

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-24 15:34:46

Jag skulle bli fly förbannad

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela