Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

mobilbefriad...

Publicerad 2010-01-31 11:10:36 i Allmänt


då hade man gjort en fredag å krogen..och vad saknar man då?
Rätt gissat, fröken Nilsen har återigen tappat bort sin telefon......
Jaja, det är väl varken första eller sista gången....Dagens dilemma är att jag inte hittar ett enda startpaket här hemma så jag kan köra igång ett nytt nummer i en annan mobil....Söker fröken Larsson med ljus o lykta o ska kolla om hon har nåt kvar hemma hos sig.
Jag har åtminstone lyckats komma in i svararen på den bortappade så jag kunde ändra svarsfras till
"Är borttappad, skicka röksignaler eller använd facebook tillsvidare....."


nu ska jag försöka skicka röksignaler till lena så hon pinglar mig på Robins fon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela