Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Nytt år, nytt decenium, nya vägar, nya mål...

Publicerad 2010-01-01 10:36:36 i Allmänt



Då var det gamla året utskickat och det nya startat och infirat i goda vänners lag. Tack för en trevlig kväll!

Klurat fram två nyårslöften även i år under natten och tänker nog ortsättningen hålla fast vid de två från förra året, dumt att tappa ett vinnande koncept bara för att året är slut!

Idag stiger temperaturen o vi närmar oss några ynka minus bara, hoppas det blir ännu bättre under dagen så kanske det går att gräva fram min bil utanför verkstan o köra lite avancerad felsökning a´la Vickan, dvs sparka lite här o där o se vad som händer....Håll tummarna mina vänner för att den bara var lite tjurig den där dan o hoppar igång igen med ett par välriktade Fordkickar.....JAG SAKNAR MIN BIL!!!!

Ha en fantastik första dag på det nya året allesammans, och du som behöver en resväska, hör av dig! Jag är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela