Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

robin trasslar till det för sig.....

Publicerad 2010-01-15 08:36:51 i Allmänt

igår fick Sabban och jag århundradets garv...
Kom ner till köket och fann Robin intrasslad med headsetet och en kattleksak i en stol
Han mecklade säkert en kvart innan han kom loss....DET ÄR SÄKERT!!!
När grabben märkte att kameran åkte fram, ja då åkta luvan över skallen;)
MYCKET SYND ATT JAG INTE HAR EN SUSNING HUR MAN LADDAR UPP FILM....detta gör sig nämligen inte riktigt på bild men jag gör ett försök så får ni tänka er scenariot själva medans ni kollar....



Men vart fan sitter det fast??????



förbannade fisk.....



Drar drar drar men inget händer ju!



Nu kanske.....



fisken är loss, nu ska jag bara trassla ut det här eländet......

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-15 18:04:23

Fan vad jag garvar å robb..jippi kvällen är räddad.

Tack robb:)))))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-15 19:18:18

du kan inte föreställa dig hur det såg ut IRL...obetalbar show av bästa slag;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela