Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Sabban´o Robin spelar Sims...

Publicerad 2010-01-04 18:13:08 i Allmänt

Igår började Sabban och Robin spela SIMs tillsammans, och det är ju bra. Syskonaktiviteter liksom, tänkte jag....Kanske får tänka om.....Sabban är ju 6 år o Robin 14. En fjortis kan en väldans massa dumheter visar det sig. Det började redan igår då jag var nere i köket o smyglyssnade när de skapade sin karaktär.
Så här såg deras Sims-karaktär ut då.....

 De har gjort en tjej hon är vacker o snäll, hon har INTE någon kille och är inte intresserad av att gifta sig rikt utan jobar  istället ihop en förmögenhet  som författare.  Hon gillar att kyssas men är inte flirtig. Medans jag  tjuvlyssar ska hon flytta in nånstans.  Robins förslag kommer,"vi sätter na i en källare utan dörr o ser hur länge hon överlever" eller "låter henne vara i en pool som vi murar tak o väggar över" alternativt "låter na bo på gatan o ser hur länge hon klarar sig"....Sabban är i detta läge MYCKET upprörd, brorsan är inte snäll...JAG funderar över om brorsan är psyklostiskt lagd o behöver vård???? Vad har jag närt vid min barm för monster??? Smyger mig sakta därifrån då jag känner att jag inte vill veta mer för tillfället...

Idag hämtar jag bilen, när jag kommer hem spelar åter barnen. Tjejan har slutat som författare o skaffat sig ett välbetalt jobb som säljare. Robin har kommit på att fjäska för chefen ger bättre lön, nu nöjer sig inte deras tjeja med lite fjäsk, hon lägrar helt enkelt bossen o blir väldigt välbetald. Problem uppstår medans jag gör en macka. Den eländiga chefen är gift! "Men, säger Robin surt, varför valde vi inte att hon skulle ha intresse för att gifta sig till pengar från början" Hur barnen löste problemet? De flyttade in ändå o lät kärringen sova i gästrummet....Dagen därpå spöade de skiten ur henne så hon flyttade. Jag smyger återigen ur köket då Robin skrockar för sig själv "där fick du din idiot, nu behöver hon inte jobba mer, haha"

IMORGON ska barnen o jag ha en diskussion om hur livet ser ut i verkligheten tror jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela