Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

SKÄRPNING!

Publicerad 2010-01-19 14:43:25 i Allmänt

Tycker mig ana att det är mycket hjärta o smärta på många håll o kanter just nu:( Till och med grabbarna börjar pipa i offentlighetens ljus. Är det vintermörkret som ställer till det??? Nu tycker jag det får vara nog, så jag säger så här... RYCK UPP ER! Och till alla rara, snälla, söta tjejer omkring mig är budskapet följande; Nu har vi provat de snälla killarna...och det gick SÅDÄR för oss allesammans...Nu vässar vi oss o går på den säkra kombinationen istället, dvs "snygg o brainless"-boysen! Go Go Go!!

30 januari är det beeeejbfest!
Samlas här, sen gör vi krogen farlig...
LIVSFARLIG!



Och ja...NI TÄNKER RÄTT!!! The queen of ice is back!!!!!!!!!!!!Yeeeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela