Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Sometimes life just sucks

Publicerad 2010-01-15 19:07:35 i Allmänt

Jag har stängt av och stängt ner allt ikväll
Fonen, Mailen, Fb, Dörrklockan ni kan tjuta, pipa o plinga hur mycket eller lite ni vill, ingen kommer svara
Jag har ätit upp 1/3 del av ungarnas fredagsmys-godispåse o fått frågande miner KÖPTE DU SÅ HÄR LITE?
Jag har tröja, fleecejacka o morgonrock över det, ändå fryser jag så jag skakar
När jag micrade en kopp kaffe o spillde ut den över spisen tittade Robin ännu mer undrande
det är svårt att vara långt ifrån topp när det finns barn i huset...
Men, imorgon är en annan dag heter det va
Nu vet ni vänner varför ni inte  får tag i mig o slipper ringa redaktionen på efterlyst. Jag pinglar själv när jag vill slå på allt igen;)
Love
Vickan

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-15 21:21:01

Men hallå, hur är det Vickan ? kRAM OCH TREVLIG HELG

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-16 09:38:39

Tack och detsamma Mia!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela