Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Söööö(m)ndag....

Publicerad 2010-01-17 11:17:00 i Allmänt

Då var det söndag igen och veckan går mot sitt slut.

Kom i säng i mkt bra tid igår. Precis när jag sommnat blev jag, precis som i fredags natt, väckt  av den förbaskade  fonen. Hurru Timpa! ska du få svar av mig får du ringa dagtid;) Somnade om efter att ha klickat av ljudet o sov som en klubbad säl...Ett par timmar....Återigen  väckt, denna gång av att det kommer en liten fröken..."Mamma jag drömmer otäckt får jag sova hos dig"

hmmmm.....ibland får man ångra att man kapade dubbelsängen på mitten o nu sover i en "knappt90säng"

Idag ska det städas lite på förmiddagen. Robin ska kanske på bio med pappa (Avatar) och jag ska återigen försöka övertala Sabina att vi sticker iväg och åker skridskor. Provade igår men då hade hon inte tiiiid.....liten fröken hade fullt upp med att öva på sin dans sas det...
Jag vill ju prova mina, har nog inte åkt sen jag var 10 år,  så det kommer bli en syn för gudarna!

OM jag får nobben även idag, ja då blir det att baka bullar, MEN att det alternatvet finns det kommer aldrig lilla fröken få veta....då blir skridskorna ratade direkt.....

Ha en bra söndag mina vänner
Love, Vickan

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-17 18:01:41

Tittade länge på bilden..ha som gaddning på ryggen.

Jävla snygg.HM HM!!!!:))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-17 18:14:54

funderar över om det är ängeln eller arga gubben, jag troooor...trooor...trooor JA DET ÄR NOG GUBBEN!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-18 21:53:18

ja eller hur!!!!ja vi får se!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela