Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

The reason to be proud.....

Publicerad 2010-01-17 13:37:30 i Allmänt

Igår kom detta upp på Fb, funderade en stund idag....nån frukost på sängen fick jag ju INTE. Men sen kom jag på.....Den kom visserligen i fredags, men va fasen...spåkärringens klocka kanske segar lite


Viktoria Nilsen

Viktoria Nilsen Jahaja, det lät bra *funderar på om kidzen kommer dyka upp med frukost på sägen eller nåt*

has seen the future. What will tomorrow bring?
A Reason to Be Proud

Vad är då the reason to be proud? Jo Robin, sonen med den formidabla hjärnan, fick tillbaks sin "biografi om Clance McArdle" som han skrivit på SO:n i skolan. MED BETYGET  MVG och  denna kommentar från läraren:

"Bravo Robin!!
En fulländad berättelse både fakta och språkmässigt. Den  visar på stor förståelse för den tid som den vi nu studerat. Du  får med de  olika skeendena på ett storartat sätt i  din berättelse. Den modell med K.A.N.O.U.T som bas finns med i din berättelse. En genomtänkt tidsplan/kronologi finns också. Applåder från mig  till  dig  efter  en  väl geomförd uppgift.//Mats Hallman"

Ska läsa denna biografi under dagen och se vad jag tycker själv!  Men vi kan väl sammanfatta att just nu är Mats den lärare som har MITT Mvg;)

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-17 17:37:33

Skit bra robb!!!!!

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-17 17:46:28

Robb släpp inte mammis fri på skolan...bland alla manliga lärare...då får du byta skola:))))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-17 18:13:42

hmmmm....man KAN visst släppa mig bland lärarna...men det KAN vara dumt att chansa....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela