Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Veckans ämne

Publicerad 2010-01-08 23:24:00 i Allmänt



 


Jag har varit usel på att uppdatera bloggen nu i januari....det finns ett par anledningar till det som jag inte kommer gå in på...i alla fall inte just nu...maybe another day
Får ta tillfället i akt o göra bot o bättring en kväll som denna då jag tydligen ändå inte verkar få gå o lägga mig!

Denna vecka har största samtalsämnet inom kategorin relationer (som väl är det enda brudar driftar med varann) varit den trista vägen från "första tre gullmånaderna" till SMACK! velcome to real life......

Det är ju så att när man träffas så gör man många gånger lite extra, man är lite gulligare, lite mer anpassningsbar, lite mer romantiskt osv
Denna period går över efter, ja ca 3 månader

ALLA VET DET! EFTERSOM DET ALLTID VARIT SÅ, oavsett vilken kille eller tjej man träffat! ÄNDÅ BLIR DE FLESTA LITE STÖTTA...


VARFÖR?????

Han skrapar dina rutor på bilen om han åker först till jobbet typ 4 gånger
Hon följer med på hockeymatchen det första halvåret
Han vill sova nära första månaden, sen är det plötsligt FÖR VARMT, FÖR TRÅNGT, FÖR NÄRA
Hon ser snygg ut både när hon somnar o när hon vaknar i 3 veckor, SEN ÅKER FASADEN AV
Han är nyrakad o luktar gott varenda jäkla dag i 1 månad
Hon har släta ben o ansade områden i 5 veckor
Han skickar söta SMS varje dag i 2 månader
Hon lagar det lilla extra vid varje dejt under samma tid

OCH SEN ÄR DET SLUT! vardagen kommer i kapp och det ulligulliga trappas ner mer och mer. Jag tror inte det är ett världsproblem för de flesta killar, MEN FÖR OSS TJEJER ni ANAR inte hur sura vi blir!

Vi har driftat detta fram och tillbaks under hela veckan, vi har kommit fram till att det bara finns en lösning...
Vill man ha ett ständigt gullade, ja då får man faktiskt helt enkelt byta kille var tredje månad. PUNKT

Och hur kul är det på en skala????

Varför kan vi inte bara vara glada över det som blir bättre ju längre tid som går i ett förhållande?

Förälskelsen blir kärlek
Man lär känna varandra bättre o bättre o får roligare ihop
Tryggheten o stabiliteten växer
Sexet....hur bra är det i början, haha tillåt mig asgarva...det blir bättre ju fler år som går! (JAA...det kanske vänder efter 4 år om man inte stödvårdar på bra sätt)

Kvällens uppmaning blir till alla er som känner att den "roliga mysiga o gulliga smekmånadsperioden" går mot sitt slut....Ta det med en klackspark o fortsätt vårda det du har, var glada för de gångerna då och då du faktiskt får ligga på armen och hon lagar det det lilla extra fast det är onsdag!

Love, Vickan


O JAAAA VEEEEET exkexet kommer nu protestera o påpeka att han säkert JÄMT skrapade mina rutor....
JAG VAR BORTSKÄMD
 ibland....


Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-10 09:43:42

Du visste att jag skulle protestera..HM hM

Då ska jag få säga ett ord till ALLA!!!!det kommer alltid vara de små sakerna dom gör det..så byt inte var 3 mån-...utan uppskatta de små å stora saker finns..skönt med vardagen-...sammtidigt mys pys..funkar faktiskt LOVAR...bli ett jävla jobb å byta hela tiden..men men det är upp till var å en att ta det annsvaret...dennna kunde jag inte låta vara vickan!!!kram på dig:)))))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-10 11:22:24

haha, sa ju det;) riksprotesten inlagd!

Mvh fd bortskämd bitch

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-10 15:38:45

ASG-.......

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela