Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vickans mailbox....

Publicerad 2010-01-18 13:54:56 i Allmänt



Det var ett tag sen vi kollade i mailboxen.....händer det inget där längre?
Jodå, men idag bjuder jag bara på en slutmening.....Den låter så här:


sammla ihop dig nu..Annars kommer jag å smäller dig på sjärten
kram..


Hoppsan Kerstin! Funderar över om detta kan gå som olaga hot eller nåt;) Hmmm...ja du mailskrivaren jag svarar så här;

Givetvis vill jag absolut INTE ha smisk varken på stjärten eller nån annanstans, så jag har samlat ihop så mycket nu att jag känner mig som en ekorre och hoppas på att få godkänt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-18 21:44:40

LER:))))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela