Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Who is Lotta Åkersson?????????

Publicerad 2010-01-17 20:23:44 i Allmänt



Ikväll var det då dax att köra en timma bugg hos Säborg igen. Jag satt upp håret i pippilotta-tofsar, javafasen det är ju i vägen annars...Sabban ja, hon vek sig dubbel, skrattade så hon grina o sa "du ser ut som Lotta Åkersson" Nu är min fråga, VEM FAEN ÄR DET?



SKA MAN BEHÖVA TA SÅNT HÄR FRÅN EN 6-ÅRING?


Och om det nu skulle vara så att ett visst exkex ligger dubbelvikt o garvar så kan jag berätta en sak till...
Alldeles innan sa liten fröken så här:
"Men mamma, när kommer pappa egentligen? Det kommer ju ta jättelänge, o du VET hur gammal han är. Han kommer se förskräcklig ut!"

Skrattar bäst som skrattar sist vännen!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-18 21:49:18

hummmp!!!!!!!!!sabban sabban!!!!Mamma suger i sig sådant här....OJ OJ!!!!!

Ja skratta du vännen för det lär du ha gort!!!

Attan sabban...ja ja älskar dig i alla fall.

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-18 22:12:12

kan erkänna att jag smålog lite......

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela