Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

90-års planering....

Publicerad 2010-07-05 18:05:06 i Allmänt

...blev det av denna dag då farsan plötsligt upplyste mig om att farmor fyller imorrn och min tisdagskalender bestod av resa med firande till Dalarna.

SHIT!! Glömt av helt, letat kläder till ungarna, fösökt komponerat present, badat lilla fröken o frågat unge herrn om det inte är lika bäst han går o lägger sig redan vid sjutiden ikväll så han komer upp imorrn...JAMEN VADÅRÅ det är ju liksom inte hans starkaste gren..




Fick trevligt telefonsamtal under eftermiddagen av Mr Avesome. Herrn tyckte vi skulle ses o kramas lite;) Sen nämndes 3 barn o nåt om pappaledighet och efter det har jag total minneslucka av resten av samtalet. Mina rara "vänner" skrattar så de grinar just nu. Vad jag gör? Äter valium....länge....


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-05 20:31:02

kul med födelsedags fest..låter rörigt med 3 ungar å pappa ledig..Men varför har du mig på bild nertill??

Semper Fi!!!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-07-05 21:09:01

Kan jag få låna den där spegeln du har hemma, den verkar bra.....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-05 21:35:35

visst..men den är smaaaaaaaal..så du får stå Låååååång ifrån..dipparn i morrn!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela