Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Aldrig mer släppa in en karljävel?

Publicerad 2010-07-12 18:28:32 i Allmänt

tänker vara singel livet ut....
Alla killar är tomma i skallen....
Neee, jag tänker INTE ENS dejta...

Skulle JAG ha sagt allt det där?????????
Ställer mig helt frågande till påståendena....

hmmm, JA, jag har haft långlunchdejt med mr Awesome
Och det kan hända jag är såld....
Vilken drömkille, snygg som satan, trevlig som få och med rätt överarmsmått.


Massa ungar, har jag skrivit nåt sånt??? Petitesser, jag har inte någon somhelst kännedom om ett sånt inlägg heller.





Vad ska man säga

The Queen of Ice börjar sakta smälta, ser jag inte upp kommer det snart bara finnas en vattenpöl kvar.....



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela