Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Det kom inte nåt nytt askmoln....

Publicerad 2010-07-14 21:54:11 i Allmänt

...vilket i sin tur innebär att det inte kommer inträffa nåt flygförbud över Europa imorrn

Vilket i sin tur innebär att den fantastiske mr Avesome kommer att lämna landet för denna gång

Jag fattar inte, det tar 37 år (ja, eller kanske 25 dårå eftersom jag kände honom som 12-åring) att hitta en vettig kille o då visar det sig att han flyttat från sverige
VARFÖR har mina vänner lärt mig att "kolla så killen inte har ring" istället för att lära mig "Kolla så han verkligen BOR KVAR i SVERIGE"

Sometimes life just sucks va!

Jag får väl hoppas han snart ska hit o "kolla läget" igen och att han då kommer ihåg att ringa mig för en catch up.

Tills dess återgår jag till det gamla vanliga klosterlivet, eller så får jag väl vänta 37 år till på nästa mr hanhadeverkligenALLT...

Fast 37 + 37 o ett paket cigg om dan, Nej jag har nog dött innan.

Säger nati o lägger mig o tycker synd om mig själv en stund, imorrn tar vi nya tag (kanske)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-07-14 22:33:32

Jag tycker riktigt synd om dig nu gumman, skickar stor kram i massor

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-07-15 08:09:27

Tack gumman, lätt fånget lätt förgånget heter det va! Men jag lärde mig faktiskt nåt, det FINNS riktigt bra killar bara man SER sig omkring lite nogrannare:)Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela