Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Go Go Go!

Publicerad 2010-07-19 16:56:32 i Allmänt

sa septembers plånbok och det var därmed dax att krypa till korset o börja jobba lite



The Bitch are back on the road liksom....

Körde av Katrineholm/Flen/Norrköping idag och var hemma strax efter tre, suverän dag med andra ord. Imorrn rullar vi vidare mot Dalarna:)

Genade lite mellan Norrköping o Flen
Vill du åka oasfalterad väg? Frågade Navman from hell
Nixpix svarade jag o hamnade här



Vart jag hade hamnat om jag sagt "Ja tack"??

Inte en susning, tror fanimej inte jag vill veta........

Nu ska gårdagens popcornskörd ála Sabban på golvet dammsugas upp, sen gör vi kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela