Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Helgen...

Publicerad 2010-07-12 08:25:34 i Allmänt

....bjöd på utgång, utgång, utgång
Baksidehäng, baksidehäng, baksidehäng

Då det visade sig att fröken Brunnberg var på besök i stan:)

Vi startade vid tretiden på fredagen med cider o grillat och avslutade kvällen på Harrys som Queens of everything.
Träffade mkt roligt folk och hade en fantastiskt rolig kväll!

Väcktes på lördagen av Sabban

"Mamma du KOMMER VÄL IHÅG att vi ska gå på Shreck med Lovisa i dag"

Hmmmm....jo jag VET men jag försöker FÖRTRÄNGA DET
Funderade ett slag på att försöka valsa mig ur detta biobesök, men beslöt mig för att bita i det sura äpplet o göra tjejerna till viljes. Har man lovat så har man, bakis eller inte.

Köpte 3 biljetter, godis o popcorn till tjejerna o den största jäkla colan de hade åt mig själv....

Plockade upp frk Brunnberg på nytt efter bion o körde en repris av fredagen minus grillning, dvs drinkar på uteplatsen o plan att sedan göra Harrys.
Fick gott sällskap först av Petra o sen av lite mer folk och hade åter en riktigt bra kväll!

Söndagen var übervarm och därmed gjorde ungarna o jag badet i säbylund en sväng, skönt som attan!


La familia El Muppo samlad



Nu står en ny vecka med nya äventyr på agendan. Vi får se vad den har att erbjuda:)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela