Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kärringar & kammar

Publicerad 2010-07-25 14:26:10 i Allmänt

Vad är det med tanter o kammar?



Hur menar jag nu?

Jo, men det är ju så här att varenda kärring över 55 drar upp en kam ur handväskan så fort hon ska kliva in i en butik/mataffär/restaurang/annan offentlig instans för att dra ett par gånger genom skallen.
Frågan jag ställe är följande...

Är detta en "generationsgrej" som alla födda 50-talet och tidigare sysslar med?
Eller är det nåt varenda fruntimmer börjar med då de passerat 55 års ålder???

Ska jag börja samla kammar till äldre dar eller kommer jag fortsätta styla håret en gång för alla på morgonen alltså???

VET DU??? DELA MED DIG ISÅFALL TACK:)

mvh "fröken jag stylar håret hemma"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela