Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ny lägenhet?

Publicerad 2010-07-09 08:32:40 i Allmänt

Robin och jag har tagit enhälligt beslut om att flytta till cityläge då han slutar nian om ett år

Det brinner med andra ord inte i knutarna
Men, man måste ju kika runt lite

Och då hittade jag denna



En formidabel planlösning på Storgatan 21.
Mycket centralare än så kan det inte bli va!

La en intresseanmälan och tänkte inte mycket mer på saken. SÅ jäkla mycket poäng har jag inte i Öbos bostadskö. Och vi ska ju inte flytta förrens om ett år....

Igår kom ett mail

Välkommen till visning!

Vi är glada över att kunna bjuda dig till visning av den bostad som du anmält intresse för.
Vi har bjudit in 10 person/personer till visning och din köplats till denna bostad är nummer 10.

Adress: Storgatan 21
Ledig fr.o.m: 2010-10-01
Lägenhetsstorlek: 3 rum och kök
Yta: 89 kvm
Månadshyra: 8790 kr (för närvarande)
Våning: 6
Produktnummer: 131-041-01-0601
Övrigt: Hiss, Balkong


Så, nu ska vi gå på visning nästa onsdag. Visar det sig vara drömlägenheten så ska jag rekrytera ett par vänner till sk "hembesök" hos de 9 som står före mig och ev. svarar ja tack.



Storgatan 21

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela