Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Urtrist....

Publicerad 2010-07-18 20:05:48 i Allmänt

...har helgen varit därav denna inläggstorka.
Det fanns liksom inte ett dugg att göra inlägg om
Iallafall inte som jag hade för avsikt att dela med mig av;)

Hosta, Halsont o därmed näradödenupplevelse större delen av veckoslutet
Fick en mus serverad av Glissan till frukosten i lördags



Tackade vänligen men bestämt nej...

Nu bakar Sabban o jag drömmar

Och jag tror jag missade när Snygg ringde förut

Så sen gör vi nati o jag hänger mig som vanligt i körsbärsträdet.....

Imorrn kör det igång med jobb igen. Skönt!
Tack för det Televerket, ja eller Baff & Gap kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela