Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vickan renoverar o fixar:)

Publicerad 2010-07-09 08:19:27 i Allmänt

Ja så kom då dagen då Marin Timell tog över min kropp



En otroligt förstörd köksvägg skulle bli som ny



som alla proffs körde jag med avancerad utrustning



Resultat? Ja, Martin Timell försvann nog ur min kropp rätt snabbt...
Kvar stannade "fuskbyggarna"
Hmmm.... jag har en känsla av att hyresvärden inte riktigt kommer uppskatta detta lilla projekt...

 



Men fönstret blev rätt bra:)

Jag fortsatte med en våd i hallen. Den blev RIKTIGT bra.
Sen övergav jag karriären som målare o gick på roligare inredning.
Här kommer några bra "Vickan renoverar o fixar-tips"



Det finns liksom ingen anledning att släpa fram symaskinen för att sy kanal till stången i en gardin.
Här tejpar vi istället en kanal med det underskattade materialet matt-tejp



För det fönster som inte har möjlighet till stång alls tejpas hela gardinen upp med samma formidabla material (se nedan fönster till vänster)
 

Häftstift är en annan bra lösning, det kör vi i badrummet istället för stång.



Robins rum fick de gamla köksgardinerna samt köksmattan


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela