Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Bröllop:))

Publicerad 2010-06-19 08:21:49 i Allmänt



Jahaja, då var det dagen D för vissa...



Kungliga bröllopet är här och SJÄLVKLART kommer denna familjs bil rulla mot Stockholm för att vara på plats!

Hur många som helst har frågat mig, VARFÖR DÅ????

Jooo, jag trodde ju länge att det var MIG den där Daniel friat till då det stod om Vickans frieri och bröllop på varenda tidning. Jag måste säga att jag var VÄLDIGT förvånad vid första löpet. "Daniel friade till Vickan och hon sa JAJAJA" Gjorde jag? Tänkte undertecknad och funderade över om jag vart på krogen o intagit för många Jäger... Shit! Jaja, bara att bita ihop o köra på tänkte jag sen. Nu har mitt äktenskap figurerat i varenda tidning i veckor, klänningen är klar, mat o gäster klart m.m INGEN har frågat mig om nåt...

Igår kväll dök det upp ett brunhårigt fruntimmer på TV med Daniel...Och kronan ramlade ner
HAN HAR DUMPAT MIG FÖR EN ANNAN!

Sååå...nu sätter jag ungarna i bilen och åker upp till Storkyrkan. När dagen är slut får vi se vem av oss som tog främsta platsen i kyrkan med denne herr Westling;)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela