Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Nytt hus??? Näääää....

Publicerad 2010-06-13 19:55:53 i Allmänt

Idag var vi på husvisning i Mosås



Denna kåk ligger brevid syrrans och jag har i säkert 10 år haft planer på att sol-och-våra gubben som äger kåken för att få villan i närheten av sys jag alltid velat ha.
Nu har han tyvärr inte varit synlig på flera år och chansen har uppenbart gått mig förbi då kåken nu är till salu.


För 650 000 får du ett enormt kråkslott fyllt med mögel och insjunket tak.
"Vi går upp på vinden" sa ungarna
"Ni är inte kloka sa jag, vi ramlar igenom o hamnar i kaminen...."

Låt er inte luras av bilderna, de är tagna av mäklarfirman och visar inte alls verkligheten
Denna kåk är inte förfallen, den är ett rivningsobjekt...

 



Sabban, som är en positiv unge, sa "Men trappan är fin mamma"

"Jaaa, ,man får vara glad för det lilla" sa jag o mäklarn försökte sig på att plågat le...
gissar att budgivningen blir minimal....
Denna familj konstaterar efter dagens visit att vi inte heller i år kommer bli granne med systeryster utan fortsätter leta schysst lägenhet i centrala Örebro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela