Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Firar att de första 500 inläggen blivit publicerade med repris av det allra första!

Publicerad 2010-03-10 16:40:29 i Allmänt

Efter veckor av tjat från massor av människor ger jag efter och tar nya tag med bloggen. Förra gången kom jag till ett inlägg, sen tröttade jag och gick vidare med annat som just då var roligare. Jag lovar dyrt och heligt att skriva åtminstone 3 inlägg innan jag kastar in handuken denna  gång ;=)
Vad ska det då handla om?  Ja, det har jag ingen aning om men det kommer bli fullständigt meningslöst, totalt opretansiöst och förhoppningsvis -nån enstaka gång- lite underhållande. Total synism råder som alltid och alla  censurregler har blivit skickade till bättre behövande planeter. Kort ochh gott, håll till godo mina vänner nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela