Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Förkyld i magen?????

Publicerad 2010-03-09 07:56:37 i Allmänt

Idag har vi en vabdag
Varför?
Jo, igår strax efter lunch ringdes det hysteriskt från fritids. Sabban låg givetvis nästan för döden och var tvungen att hämtas hem OMG.
Frågade vad det var för fel på henne då jag kom dig och fick svaret

"hon har nog fått en sån där förkylning som gått ner o satt sig i magen"

Ehhhh...VA?????

Har fritids o skolor verkligen befogenhet att hitta på nya sjukdommar?

Morsan, som varit dagmamma i nästan 40 år, ringde under eftermiddagen och frågade hur det var med det stackars sjuka barnet (ja, fritids hade även ringt henne då de inte fick tag på mig omg...) Jag berättade vilken sk. sjukdom hon hade och vi kan väl säga så här

JAG TROR INTE MAMMA HAR SLUTAT SKRATTA ÄN


Vad ska vi då göra av denna plötsligt påkommna lediga dag?
Vet faktiskt inte än, men det dyker säkert upp nåt under dan, tills dess har vi lite röj i Sabbans rum att ta hand om...som alltid........

Morrn på er förresten och hoppas ni får en riktigt bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela