Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Måndag och ny vecka...

Publicerad 2010-05-03 21:59:50 i Allmänt

..och förhoppningsvis lite nya möjligheter;)
Sitter på veckans första hotell, Mölndal och ska vidare till nr 2 imorrn, Stockholm följt av nr 3 på onsdag, Värnamo och sen avslutar jag veckan med att köra event för Cliniderm i Norrköping på torsdag.
Om jag är tillfälligt ganska trött på att ligga ute på vägarna...jepps. Om jag direkt jag åker hemifrån längtar tillbaks till ungarna...jepps. Men, mycket jobb nu ger mycket ledighet i sommar så det är bara att köra på. Jag föredrar att vara hemma o dra när ungarna har skollov och det är sol o badväder än att gå hemma en vår som aldrig blir riktigt varm...

Ska försöka få det lite lugnare nästa vecka. Behöver sätta mig och kalkylera på vad som egentligen är bäst, frilans med lön eller frilans med fakturering. Räkna, räkna, räkna med andra ord!

Men, nu är bloggtiden över för ikväll, resten av kvällen ska ägnas åt dagens jobbrapporter så jag slipper sitta med det när jag kommer hem. Sen blir det att krypa ner i sängen för att förvirrat vakan imorrn bitti o undra vart fan jag är. (För mkt olika orter på för kort tid, har inte en susning ibland vart jag egentligen befinner mig)

Sov gott wherever U are o dröm sött, själv ska jag drömma om pappersdockan jag aldrig fick när jag var liten, ja eller kanske bara ngt mindre än nu;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-04 07:14:35

visst är det kul med kännslan av att inte veta var man vaknar i bland..Nu fatter du va??hur man haft det.

:))))))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela