Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

snart är veckan slut...

Publicerad 2010-05-05 16:27:20 i Allmänt

.....har mellanlandat hemma innan jag ska rulla vidare mot Värnamo.
Fixat o trixat lite inför morgondagens event då det är bemannat av den arbetsgivare som vid flertalet tillfällen blivit omnämnd i denna blogg då den inte riktigt är vad man kan kalla seriös.

Funkar lika illa denna gång som alla andra.

Varumärket har inte haft event tidigare o är mkt noggranna med att exempelvis all personal skulle ha gått deras utbildning. Det har inte jag gjort och denna arbetsgivare frågade om den kunde "utbilda" mig.
Det gick bra.
Jag fick ett SMS...gå in på deras hemsida o kolla vad de har för produkter......
Det var den avancerade utbildningen

Ett paket har skickats med material till eventet
Behöver jag tala om att det inte kommit fram än....

Namnskylt hade missats att skicka till mig, lösning från arbetsgivare. Skriv ut loggan från internet och sätt fast på en säkerhetsnål....

Om jag är förvånad, Nixpix...inte det allra minsta. Men jag förundras fortfarande över att bolag som detta kan få kundern. Hur faen går det till??

Kom ett annat knäppjobb på mailen. Jag gissar att det finns bolag som tänker "det här var riktigt konstigt, det ger vi Vickan" Vad jag ska göra denna gång? Åka buss Sthlm-Oslo o hem igen för att servicemäta, vad???? ja inte vet jag?????
Jag har ju för fasen nästan bussfobi, ska jag behöva skaka på en sån hela vägen till Oslo o sen tillbaks??? Kommer ju för sjutton ta flera dar!
Det får bli ett senare dilemma, nu ska jag sätta mig i bilen o rulla söderut
Ha det bäst:)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela