Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

tisdag o ny eventdag....

Publicerad 2010-05-11 07:34:11 i Allmänt

....med samma innehåll som jag körde förra veckan
Kort o gott en dag av tristess!

Ser inte riktigt fram mot detta, bad en bön igår kväll att jag skulle vakna o det var onsdag så helt enkelt denna dag blivit överhoppad. Gav ett löfte att om så skulle ske, då skulle jag bli religös o börja besöka kyrkan varje söndag.

Vi kan väl konstatera att religonen & Jesus även i fortsättningen får klara sig utan mig...

Intalar mig att det är sista eventet för denna kund och jag kommer inte tacka ja till något mer av dessa så, bit o hop o stå igenom dan!
Nu blir det frukost!


Ska försöka att få Sabban att INTE stoppa i sig kakorna vi bakade igår till den:)


Ha en bra tisdag därute!


Kommentarer

Postat av: Märthy

Publicerad 2010-05-11 07:43:13

Snygga behållare du har men usch vilken tråkig färg på dom.

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-05-11 07:52:39

haha, ja det är snart dax att köra ett nytt ryck med TW så det blir lite nytt:) Kommer kanske igen som kollega till januari Märthy;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela