Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Favorit i repris 2. Spritpennan........

Publicerad 2010-10-13 20:59:20 i Allmänt

Fick en kommentar idag som gällde en bar rumpa och det fick mig att tänka på en liten historia som utspelade sig för dryga året.

En viss  herre i min omgivning hade skaffat sig en ny flickvän. Denna  brutta var av det slaget vi vanliga mäniskor skulle kalla "stendum superbimbo" och låg väl inte högst upp på  min lista över folk jag alltid drömt om att  bli vän med.

Herrn i fråga skulle ta med sig  denna dam  på en kryssning Österut.

Kvällen  innan de ska åka ramlar han, mer  eller  mindre berusad, in  hemma hos mig. Efter  en stund hörs tunga snarkningar, jag kliver upp och hittar den  mer eller mindre välkommna gästen sovandes  i min säng. Han har klätt  av  sig och ligger med arslet i vädret.

Jag hade en spritpenna....

Gissa hur sugen jag var på en skala  att skriva "Vickan was here"  i häcken  på´n.....

Man tittar  sig  ju själv inte så ofta i röven  lixom, o en  spritpenna håller för  åtminstone ett  par duschar om man inte skrubbar på´t...

Se  framför er vad  som kunde ha inträffat på kryssningen....Flicka och pojke tar en mysig middag på rummet, bestämmer sig för att gå till säng, klär av varandra och VOILA! Det står "Vickan was here" i någons häck....

Hade varit hur kul som helst... MEN jag tog fyra (eller kanske 14) djupa andetag och la pennan ifrån mig, det hade ju ändå varit så att det varit roligast om man även fått sett reakionen hos lilla fröken blåst och eftersom det var omöjligt sansade jag mig till herrns stora lycka......

MEN, ett litet tips blir det i allafall för er som kan ha ett skriande behov av att sabba någons myspysresa........

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-13 21:26:38

Hahahaha, hade du gjort det hade jag för evigt haft dig bland mina idoler...Jävlar vilket häftigt practical joke det hade varit...garvar ju läppen av mig här:)))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-13 21:33:01

du ANAR inte hur mkt jag ångrade min plötsliga vänlighet i efterhand................

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-13 21:39:13

haha, säger som mina engelska vänner...PMSL:))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela