Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Halloweenfestveckan

Publicerad 2010-10-18 09:14:19 i Allmänt

& nedräkningen till årets partaj kan börja

5 dagar kvar sen smäller det:)

Mornings!



Helgen har varit vigt åt jobb, men jag lyckades faktiskt klämma in en buggkväll i parken i lördags
Det var Wahlströms som spelade, vem kan motstå?



Smockfull park som alltid när det är populära band & svetten lackade. Jag börjar få till trippelsnurrarna nu & lärde mig två nya turer (som jag KANSKE redan glömt)
Kul var det o mer blir det!



 

Idag är det helt o hållet ledigt (jag har ju bilen inlämnad på service så alternativen var få)
Det ska bli trädgårdsskötsel för sista gången i år. Gräset ska kapas, plattorna rensas o rabatterna klippas ner.

Ha en underbar start på veckan allesammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela