Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

jodå, vi gjorde olearys

Publicerad 2010-10-10 00:24:52 i Allmänt

och det var en makalöst kul kväll med en uppsjö av gamla och nya bekanta

Givetvis lite jäger på det



 

Lördagen skulle först bli utgång, men sen sände 4:an en gammal goding
PS I love you
Då blev kärringen gråtmild istället o gjorde soffan.....


Insåg under kvällen att jag nog ser lite illa ibland, ja eller tittar åt fel håll. De kvalifikationer jag vill ha finns mitt framför ögonen på mig. Kanske. Kan hända jag stänger dörrarna som inte leder nånstans och öppnar de som är bra. Vem vet vem vet?

Nu blire iallafall tack o gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela