Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Nedräkningen kan börja.....

Publicerad 2010-10-15 07:46:55 i Allmänt

....till årets roligaste fest

Halloweenpartajen:))

Kommer gå av stapeln nästa helg, fredagen ägnar jag åt att åka till Västervikstrakten för att hämta världens bästa Ingela och sen kör vi PARTY ON heela helgen lång

Tjuvstart på fredagen med god mat i Motala o en sväng till O´Learys i Örebro när vi kommer hem
Sen fix o trix inför partajen på lördag


Men, en vecka kvar alltså och en jäkla massa som ska fixas o trixas
Mat handlas, dryckesvaror bunkras, spöken bokas osv osv

Jag började självklart med det viktiga, beställa min halloweendräkt.
Detta år blev det denna variant



Du hittar den o många fler på

www.aliceofsweden.com


Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-16 11:27:25

Ska du se ut så där törs inte jag komma...Syndigt sexigt på en sketsnygg tjej...Läge för Nordin att göra bort sig totalt mao...haha

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-17 09:06:15

du kan vara lugn. Varken bruttans huvud, hår eller kropp ingick i köpet så resultatet kommer vara rätt långt från samma som ovan, hehe

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-17 11:43:53

Nu var det ju du som var den sketsnygga tjejen Vickan...knas du är då:)))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-17 20:15:19

Jahaja, gracias. Kan då upplysa om att kjolen icke är sådär lång. Tjejen på bilden har underkjol till och det har jag icke beställt. Min kommer sluta under röven. OM jag har tur. Typ. Sen får vi se hur snyggt DET blir.

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-17 21:01:03

jajaja, jag vågar nog fan inte komma...håller på och kollar upp möjligheterna:)

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-17 22:15:46

hahaha, det är ALL IN som gäller vetdu:)

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-17 22:35:16

Lilla du, inte ofta man möter nån så jäkla mycket skinn på näsan...lite scary ju...haha...Är inte van att bli satt på plats ju...haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela