Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Total deeeejtpanik!!

Publicerad 2010-10-05 20:43:05 i Allmänt

Jaha, då var det höst o varenda jäkla eventföretag började ringa för att boka upp jobb.
Om jag råkade dubbelboka ett par dagar. Jepps
Om jag råkade boka upp Ladys Night-kvällen. Jepps
Om jag råkade boka upp nästan varenda lördag OCH söndag fram till jul. Jepps

Shit! Hur tänkte jag där dårå? Nu gick mitt, numera, relativt stora krogliv käpprätt åt skogen.....
Jaja, tänkte jag, får väl gå ut med krogpersonalen på måndagar

Sen fick man den STORA stekpannan i huvet. Jag som verkligen AVSKYR att sitta hemma o glo själv fredag o lördagkvällar. Och dessutom numera är barnfri varannan. HJÄLP!!! Hur ska jag överleva? Jobbar ju inte dygnet runt i butikerna liksom.......

Om jag fått panik att börja hårddejta? JEPPS JÄTTEMYCKET JEPPS
Jag MÅSTE skaffa ett kontinuerligt soffhångel som kan hålla mig sällskap under vintern.
Jag kommer avlida av tristess o leda annars!

På fredag kör vi "sista helgen med gänget på O`Learys" Jag SKA komma ihåg att lägga fokus på att jaga grabbarna istället för att jaga drinkar. Jag MÅSTE komma ihåg det. Singelliv SUGER om man jobbar helger, bin there done that liksom
Hur fasen ska jag lyckas med detta, ni vet ju hur det är. När jag VILLE vara singel o bara ha ett hångel då och då, ja då ville varenda kille gifta sig o skaffa 30 ungar. Och nu, när man vill vara lite mer seriös, ja då hittar man BARA killar som enbart vill ha hångel nån gång i bland.

Finns det en kurs man kan gå???????

Skriv in mig på den i så fall. PRONTO!!!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-10-06 17:56:18

Ordnar med 1 kurs på engång och se nu till att inte boka in mer på ladies night kvällen // Mia

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-06 21:30:47

Skynda, skynda med den där kursen. Kärringen är desperat av alla dåliga TV-tablåer. Ett liv med usel tv och ingen krog ÄR inget liv. Jag måste ju bli underhållen av nåt snyggt!! Lovar att boka av det där Ladys Nightdatum-eventet helt, slutar nämligen 19:00 o det känns liiiiiiite tight!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela