Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vi drar inte alla killar över en kam

Publicerad 2010-10-12 15:33:36 i Allmänt

men i fredags hade vi en diskussion

Där ställdes frågan, varenda singeltjej jag möter har fått stryk nångång av sitt ex.
Slåss alla killar numera?

Jag vet inte, men om det är så borde det även vara så att varenda singelkille därute har en blåslagen extjej som tillslut fick nog o drog som en avlöning.
Vi är isåfall körda på att hitta nåt vettigt tjejer.

MEN, vi nu drar vi inte alla killar över en kam. Det finns ANTAGLIGEN de som är bra.
Konstaterar istället att:

Endast 3 killar av 10 spöar sin tjej
Endast 4 killar av 10 ligger med allt o alla samt har brallor som åker hiss
Endast 3 av 10 killar har grova alkoholproblem

Så, hoppet finns ju. Eller vänta. 3+4+3 hmmmmm.... det blev 10 av 10 ändå va;(

(Om nån av er känner singelkille 11 och 12 vill jag o en kompis gärna ha deras nummer)

Kommentarer

Postat av: ingela karlsson

Publicerad 2010-10-12 15:58:30

=)

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-12 16:20:36

lägger med singelkille 13 oxå kanske? hihi

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-13 20:57:38

Tyvärr så är det väl så att vara en schysst snubbe sällan belönas, tjejer är ju inte som andra killar:))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-10-13 21:01:31

haha, ligger nåt i det. De som har flest brudar är de som sitter livstid på kåken va! Märkligt. Men jag TROR och HOPPAS att i det långa loppet lönar det sig BÄST att vara en schysst snubbe så fortsätt med det ändå Tommy:))

Postat av: Tommy

Publicerad 2010-10-13 21:24:32

Haha, jag är för gammal för att börja bli elak:))



Tyvärr så blir ju jag alltid intresserad av de som inte ens kollar på mig, bara att inse att man valt bort tjejer...haha...OBS, jag är inte bitter, bäst att tillägga det:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela