Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hur kommer det sig att killar blir tre år o sätter sig i sandlådan då relationen tar slut????

Publicerad 2010-09-29 18:50:50 i Allmänt

Senaste tiden har en hel drös relationspersoner i min omgivning gått åt varsitt håll. Och så kan det ju gå av olika anledningar. Ingen dööööör av det. Det känns ibland så för ena parten. MEN tillslut går det ju ÖVER!!!!



Vad har då skilt sig från senaste tidens "uppbrott" mot de historier jag fått serverade tidigare? Jo, killarna har en tendens att sätta sig i sandlådan med hink o spade. Den ena gör dummare saker än den andra. Nu frågar jag mig (och er) VAD HAR HÄNT??? Just när jag börjar få TILLBAKS tron på det manliga släkten (Jo, alla är inte som SK, jag lärde mig tillslut det) så kommer en helt bunt och rasar den igen.

VAD SYSSLAR NI MED PUCKON???????

Exempel

Mr A ligger med en annan brutta. Tjejen han har säger tack o hej. Vad görs, jo det ska terrormessas dygnet runt, det ska grinas ena minuten o hotas den andra, dörrar ska byta lås, prylar ska kastas istället för att lämnas igen, konton ska länsas och barn runt omkring får fara illa.

Mr B bor med sin tjej, de har varit tillsammans länge o väl hamnat mer på kompisnivå. MEN de bor som sagt fortfarande tillsammans. Mr B hittar en ny pingla. Vad gör mr B? Träffar nytt i smyg tills dottern kommer på honom. Som går hem o berättar för mamma "pappa har visst träffat en ny tjej" Vad säger mr B när han packar sina kartonger? "jaaaaa, jag hade väl tänkt berätta o flytta, men jag ville vara säker på att det skulle bli hon (den nya) och jag först....."

Mr C träffar tjej och det går några veckor. En konflikt uppstår och mr C går upp i rök. Utan ett ord. Ehhh, vad hände med det som skiljer människan från apan, dvs vi kan KOMMUNICERA....

Mr D träffar oxå nytt. Och sätter på gammalt kvällen efter......

Mr E blir även han ertappad med brallorna nere vid fel säng. Mr E vill inte packa. Mr E anser att det inte gör nåt. Mr E;s tjej har en annan åsikt. Mr E vägrar gå för det.



Seriöst grabbar. Alla ramlar på relationer som inte funkar nån gång i livet. ALLA. Men man blir inte tre år på nytt för det o börjar kasta sand med hink o spade. Visa för fan att ni är närmre 50 än 10 och inte tvärt om. Annars kommer ALLA tjejer börja äta lammkött o då kan ni sitta där o runka till Paradise hotel eller nåt.



Och för alla grabbar som nu tyckte jag var orättvis.....Ja, det finns tjejer som beter sig illa det med
Exempelvis tjejen som blev sur för att killen gick vidare och spottade i hans brevlåda
Eller tjejen som blev sur av samma orsak o kletade ner hans bil med hundskit
Nöjda?

Nu slår vi ett slag för att gå isär som vuxna, gå vidare som vuxna o leva som vuxna! VÄX UPP!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela