Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Mera magiska under:)

Publicerad 2010-09-13 20:56:11 i Allmänt

Har LÄNGE haft en flirt med SKHLM men måste efter denna dag säga att jag lägger mig platt o erkänner, I´m in löööööööööööve
Vilket ställe! Här finns allt. SKOR, SKOR, SKOR o idag hittade jag en ny butik. MED KLÄNNINGAR O MAGISKA UNDER:))

ღ ღ  SKHLM I´m IN LÖÖÖÖV with U ღ ღ

Ett rosa nattlinne med svarta spetsdetaljer. Jag köpte inte. Har ångest, svettningar, darrande underläpp o vilsen blick. Kommer jag kunna överleva utan denna trasa av silke???????
Antagligen inte.
Bilen kommer stanna vid SKHLM imorrn igen.
GÖR OM GÖR RÄTT


((SKHLM= Skärholmens centrum reds. anm.))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela