Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ny vecka, nya möjligheter.........

Publicerad 2010-09-06 08:45:11 i Allmänt

........eller?

Alternativet är att sova bort även denna. Lyckades fasen sova bort nästan hela förra veckan. Good Work Vickan.



Fast, jag VET INTE om jag orkar sova mer så jag kanske tar mig i kragen & sysselsätter mig istället;)

Kort & Gott Vi får SE hur det blir, börjar denna  måndag med nån timmas Lady GaGa exercis iallafall.
Sonen har utmanat mig, sätter jag Bad Romance-koreografin på en vecka? Jag har till lördag på mig....

KLART JAG GÖR!!!



Mvh frk "nix inte en showdans-tränad minut i hela mitt liv men det ska gå ändå"

Önskar alla en bra start på veckan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela