Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

snillet spekulerar igen.......

Publicerad 2010-09-19 10:39:19 i Allmänt

Dricker söndagskaffet på solig framsida och tittar på grannarna som flyttar
Åt varsitt håll
Efter 27 år tillsammans
Kan inte låta bli att spekulera över detta

Har man verkligen försökt ALLT när man väljer att gå åt varsitt håll o börja göra singellivet igen efter 50+??????
Helkorkat säger Vickan, så jäkla kul äre inte ens när man är 37.....

Nu ska vi förtydliga att jag vet inte ett DYFT om just detta separerande par, de har kanske gått i parterapi i flera år innan beslutet togs. Men, jag har bott grannar med dessa i 4 år. Jag har ALDRIG sett dem resa, KNAPPT sett något umgänge (bortsett från vuxna barn) Jag har sett, vi går till jobbet, kommer hem, går till jobbet, kommer hem, planterar växter, planterar om, städar, städar, tvättar, går till jobbet, kommer hem osv....

Jag har inte heller röntgensyn o ser genom väggarna, så visst. De KAN ha gjort mer än vad jag tror.

MEN, jag vill ändå ta tillfället i akt o säga så här



Glöm inte bort att din partner ska vara din bästa vän
Glöm inte bort att "bara vara" ibland
Glöm inte bort att överaska
Glöm inte bort att ha kul, både ihop o var för sig
Glöm inte bort att exprimentera
Glöm inte bort att vara vuxen ibland o inte bara förälder då barnen är små
Glöm bort att gräset skulle vara grönare på andra sidan....



Nog om detta för en stund, frukosten väntar och sen gör vi vallokalen och skriver historia!







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela