Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

STOLT

Publicerad 2010-09-06 14:24:15 i Allmänt

Är bara förnammnet idag

15-åriga sonen briljerar igen & har fått ett debattinlägg publicerat i lokalpressen, Nerikes Allehanda



Jag har sagt det förut o säger det igen. Detta barn är en av de största gåvorna man kan få.
Ungen kommer gå hur långt som helst.

En gång i tiden sa en fjant att jag misslyckats totalt med honom (till stor del eftersom han inte spelade fotboll)
Ungen skriver debattinlägg på fritiden o bakar kakor åt mig o Sabban på nätterna. Han har toppenbetyg. Hjälper till med syrran varenda gång jag ber honom.
VART är mitt misslyckande? Tror den som sa det ska sopa utanför egen port.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-06 16:51:22

Den sonen ska du vara mkt stolt över, har oxå en som ger järnet. Vet nog vem som ska sopa under egen matta!!! hela familjen Karlsson och sen min mans fd familjen Mellsund, totalt misslyckade hela bunten men dom vet inte om det för att dom ljuger så BRA !!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-09-06 18:36:31

Jepp, den ungen är guld värd. Palm & Nilsen var en genetisk fullträff!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela